Vervolg

vervolg1

Vervolg op het Weekend

Wanneer je het Weekend over Pesten gedaan hebt blijven er vaak allerlei vragen en behoeften over om mee aan de slag te willen gaan. Tijdens het Weekend maken we een inventarisatie welke vragen dat zijn. In ons vervolgaanbod spelen we op die specifieke vragen in en organiseren af en toe, en bij voldoende interesse, extra programma’s ter verdieping. Hier onder enkele van de mogelijkheden. Laat je ons weten waar je interesse naar uitgaat? Of welke specifieke vraag je voor ons hebt? Door onze facebookpagina een like te geven, blijf je op de hoogte van nieuwe activiteiten en data! Wanneer je het Weekend gedaan hebt, houden we je ook op de hoogte via de e-mail.

vervolg2

Spiegelen met paarden

Paarden zijn zo gevoelig en zo onvoorwaardelijk dat het geweldig is om met ze te werken om meer te ontdekken over onze eigen communicatie. Zijn we duidelijk in wat we willen? Hoe maken we connectie? Hoe stellen we grenzen? Hoe stellen we ons open en hoe kunnen we leren omgaan met onze kwetsbaarheden? Allemaal vragen waarop paarden ons de antwoorden kunnen laten voelen. In een veilige omgeving, met de besloten groep en een ervaren begeleidster, gaan we met elkaar aan de slag. Een heel bijzondere ervaring die je bij zal blijven.

vervolg3

Wie ben ik?

Door de ervaringen met pesten zijn we vaak ons zelf kwijt geraakt en tasten wat in het duister over wie we nu eigenlijk werkelijk zijn. Een vraag die velen bezig houdt. In dit programma zullen we op verschillende manieren stoeien met deze vraag.

vervolg4

Over grenzen

Pesten veroorzaakt een ‘niet weten’ over hoe om te gaan met grenzen. Zowel met je innerlijke grenzen die je kunnen helpen bij het stoppen van de impact van iets dat je overkomt, alsook de uiterlijke grenzen in bijvoorbeeld het ‘nee’ zeggen of aan durven geven wat je zelf echt wilt. Verrast zul je zijn over de inzichten en mogelijkheden om er beter mee om te leren gaan.

vervolg5

Creatief

De emoties over je ervaringen zijn niet zomaar opgelost. Waarschijnlijk heeft het Weekend je veel opgeleverd, maar de impact is te groot geweest om met één weekend dat helemaal op zijn plek te laten vallen. Daarbij komt dat de ervaringen en inzichten in het weekend ook nieuwe emoties met zich meebrengen. Wel positief, maar de impact daarvan kan best behoorlijk zijn. In een creatief weekend geven we uitdrukking, onder begeleiding van een creatief therapeute, aan onze gevoelens en emoties, zodat de verwerking verder ondersteund wordt.

Graag spelen we verder in op jullie eigen behoeften… Laat het ons weten!